PANAS!! GAMBAR Bekas Isteri Redza Syah Azmeer, Suami Irma Hasmie



Suami Irma hasmie Duda. Redza Syah Azmeer dikhabarkan pernah berkahwin awal tahun 2010 yang lalu tetapi tidak kekal lama. Bekas isteri Redza Syah Azmeer, bernama Farah Diana kini sudah pun mempunyai kehidupan sendiri. Redza juga sudah membuka lembaran baru dalam hidupnya bersama pilihan hati Irma Hasmie. harap jodoh mereka akan berkekalan.
PANAS!! GAMBAR Bekas Isteri Redza Syah Azmeer, Suami Irma Hasmie. Gambar ini diambil sewaktu majlis perkahwinan mereka yang berlangsung di Lembah jaya Selatan, Ampang.
DSC08612DSC08598DSC08597DSC08595DSC08587DSC08619

kredit gambar: dndbeautyhouse.com


Responses

17 Respones to "PANAS!! GAMBAR Bekas Isteri Redza Syah Azmeer, Suami Irma Hasmie"

Anonymous said...

waa.. baru taw


July 9, 2012 at 9:18 PM
ila said...

biarla dia dgn kehidupan br dia skrg..doakan yg baik2 saja, setiap manusia ada masa lampaunya..semoga Irma & Suami bahagia ke akhir hayat di dunia & akhirat


July 10, 2012 at 3:28 PM
Anonymous said...

model baju perantin?


July 11, 2012 at 9:59 AM
Maa Khamsi said...

model baju pengantin ni.......so jgn pecaya..kalau dia duda pun xper cz irma x kacau umah tangga orggg..doakan kebahagiaan diaorg ok...


July 11, 2012 at 1:29 PM
Anonymous said...

rambut kering kontang dan tak bermaya..ksiannya..


July 12, 2012 at 11:49 AM
Anonymous said...

Mana gambara famili dan majlisnya macam foto promosi Butik Pengantin je. Kalau gambar perkahwinan pertama pun apa masalahnye yang nak heboh sangat.. bukanyer gambar skandal ke? bercium dengan perempuan yang bukan mukhrim? Jangan kerana irihati kita kita mencari dosa.


July 12, 2012 at 7:55 PM
afee ali said...

background mcm kt studio je. huhuu


July 13, 2012 at 12:36 AM
Anonymous said...

Abaikan je,klu dia dh pernah bkhwin pun,apa masalanye?Hmm..msia mmg suka bdengki,tak pyh la dilayan.


July 13, 2012 at 7:55 AM
Che Sakinah said...

model pengantin kott. memandai je buat cerita. heiih.;(


July 13, 2012 at 1:46 PM
Anonymous said...

syok je nak ungkit kisah lama org lain erkk... ka
au saya ditempat irma ngn suaminye pon saya benci kesah lama diungkit2. hormatla sikit... tak de isu la korang! x wife die bkn miss world pon ! x pe irma.. anggap je pompuan ni mcm x penah wujud...cite ni pon tak penah ade..


July 13, 2012 at 2:03 PM
awek_misterijb said...

nma pn bekas isteri..jadi redza skrg bknnya suami sapa2..jadi knp nk dbgkitkn isu yg dia prnh khwn???bknnya irma khwn dgn suami org..duda dh kra xde sapa2 pnya pn..pelik btlla mnusia2 ni..xleh tgk org bhgia...smoga irma dgn redza bhgia hdknya..:)


July 13, 2012 at 6:53 PM
Anonymous said...

semoga irma dan redza bahagia dan diberkati Allah


July 13, 2012 at 11:24 PM
Anonymous said...

doa kan semua yg terbaik..jgn jaga tepi kain org


July 15, 2012 at 5:21 PM
Anonymous said...

Apa masalahnya kalau duda. Bukannya suami org pun. x der masalahnya.


July 23, 2012 at 9:10 AM
Anonymous said...

Salam...rasanye ramai sgt taksub dgn cerita pertemuan irma dan ibu mertuanya di mekah....kisah lampau irma with nabil n husband and ex wifenye bukan masalah...yg penting siapa mereka skrg ini...buat irma..lots of photos n ur comment posted psl ur wedding n marriage is not good.ade yg xsuka...yusri n lisa surihani less posted on their marriage.


July 29, 2012 at 4:03 PM
Anonymous said...

hai. saya mengenali salah seorg anggota keluarga Redza. its true. Redza pernah kahwin. perempuan tersebut mmg ex- wife Redza. She is a stewardess di salah satu syarikat penerbangan. tapi, rasanya takde apa2 masalah kot? mereka dah bercerai. jodoh tak lama. hikmahnya, Allah bagi Redza Irma. hikmah di sebelah pihak ex- wife Redza pula, siapa tahu. Allah maha adil. doakan kebahagiaan mereka. yg dah berlalu tu, sudahlah. Assalamualaikum.


August 18, 2012 at 12:38 AM
Anonymous said...

duda & dara...apa masalahnya. bukannya redza rampas irma masa dia isteri org..irma single & available masa tu...dan bukannya irma rampas redza masa dia masih suami org..

yg dok merampas & dirampas tu yg kita kena buka mata sket..si suami org gila kat isteri org dan begitu juga sebaliknya..smpai ada yg sanggup brtebus talak..bab perempuan dara ke janda ke yg menganyam kaseh dgn suami org errmmm payahhh nak cakap larr..

kita memang harus jaga tepi kain org tapi biar jaga yg brtempat & yg sepatutnya...


September 20, 2012 at 1:48 PM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Return to top of page Copyright © 2013 | ambooyat.com